Velkommen til

AskovEvent

Trekløveret bag AskovEvent består af de tre lokale ildsjæle Maiken Krüger, Steen Thomsen og Elisabeth Holberg. Med vidt forskellige kompetencer og en fantastisk kemi har vi eet fælles mål: Vi vil skabe glæde og gøre en forskel for borgere med tilhørsforhold til Askov. Det gør vi ved at skabe aktiviteter indenfor de rammer, som vi har til rådighed, og ved at inviteret byens borgere i alle aldre. Det er vigtigt for os at fastholde og udvikle det særlige sammenhold, der er i Askov og omegn. I AskovEvent ligger frivillighed os meget på sinde. På den måde sikrer vi en større opbakning og vigtig støtte – både fra det lokale erhvervsliv og de lokale foreninger.

VI

SAMLER

ASKOV/MALT

Nissehæfte
inkl. konkurrence – deltag og vind ekstra julegaver

Løs opgaver, bag lækre sager og tag på nissejagt i Askov…

AskovEvent nisserne har været på spil. De har lavet et lokalt 8-sidet hæfte fyldt med julehygge og konkurrencer, hvor du kan vinde ekstra julegaver. Og du kan deltage uanset alder.

Blandt andet pynter vi byen op med 12 sjove julenisser. Fra den 26. november og indtil den 19. december finder du dem i lysmaster, på skilte og lignende i og omkring Askov. Hver julenisse passer på ét bogstav og sammen danner de 12 bogstaver et ord. Hvis du kan gætte ordet og samtidig løse vores rebus i Nissehæftet, kan du være blandt de heldige, som vi udtrækker til at vinde ekstra julegaver. Du skal blot aflevere din svarkupon fra hæftet i vores postkasse senest den 19. december kl. 12.00. Postkassen finder du indenfor hos Dagli’ Brugsen i Askov.

Skynd dig om Dagli’ Brugsen Askov efter et Nissehæfte – det koster kun kr. 25,- og alt overskud går til Støtteforeningen Askov/Malt.

En stor TAK til de fine præmier fra vores gavmilde sponsorer: Bog & Idé, Legekæden , Grøntsagsnørderne, Lauras Loppefund, Mads & Stine, Sansebamsen og Dagli’ Brugsen, Askov

Nissejagten går ind fredag, d. 26. november – KNÆK OG BRÆK!

Du er selvfølgelig velkommen til at lægge billeder op af din nissejagt og tagge os med #askovevent og #nissejagtiaskov.

/November 2021

Påskejagt i Askov

Sjov og spas for hele familien – uanset alder

Tag familien med på en anderledes Påskejagt i Askov by den 1.-5. april 2021.
Påskeharen har tabt 12 farverige æg i byen. Kan I finde dem alle og gætte Påskejagt ordet? I kan downloade eller printe Konkurrence-siden samt et bykort her på siden. Udfyld snippen nederst på siden og aflever den senest mandag, d. 5. april i den opstillede konkurrence postkasse v/kasserne i Dagli’ Brugsen, så kan du vinde fine præmier fra vores gavmilde sponsorer: EuroPlay, Bog & Idé, Legekæden og Dagli’ Brugsen, Askov

Jagten går ind torsdag, d. 1. april – KNÆK OG BRÆK!

Download/print:
Konkurrencekupon

Askov bykort

Du er selvfølgelig velkommen til at lægge billeder op af din jagt og tagge os med #askovevent og #påskejagtaskov.

/Marts 2021

Stjernestøv, Julebanko og Fællessang

Et virtuelt julearrangement

Lad os sammen – hver for sig – byde december velkommen og glæde beboerne på Plejehjemmet Birkely med “magisk stjernestøv” ved deres indgang…Herudover tænder vi juletræet på Torvet, spiller julebanko med fantastiske præmier, udlodder ekstra julegaver og synger fællessang o.m.a.
– alt sammen hjemme fra stuerne.

KÆMPE TAK til vores mange sponsorer, de frivillige ildsjæle samt til fantastisk fællessang fra Thilde Damm og Nikolaj Hansen!

/December 2020

Bio, Båt og Singalong

Kæmpe støttearrangement i Askov

Én dag med underholdning for HELE familien.
Vi rejser en storskærm til 3 forskellige film, spiller nummerpladelotteri med et hav af fede præmier fra lokale sponsorer og fyrer den af med fællessang.

Gå ikke glip af dette enestående arrangement.

Alt overskud går til ungdomsarbejdet via Støtteforeningen i Askov/Malt.

GIGANTISK TAK til de mange sponsorer, frivillige samt en speciel tak til Thilde Damm og Nikolaj Hansen.

/Maj 2020

Askov Event arrangement

Lad os sammen skabe glæde…

Askov Event arrangement

afholdte arrangementer

Stjernestøv, Julebanko og Fællessang – December 2020
Bio, Båt og Singalong – Kristi Himmelfart 2020

Om Askov Event

Skaber events med mening og kvalitet for borgere i alle aldre med tilhørsforhold til Askov.

Kontakt AskovEvent

steen@vats.dk