Jubilæumsfest

1980 – 2020

Om festen

Kom til jubilæumsfest

Støtteforeningen Askov/Malt afholder kæmpe 40-års jubilæumsfest i Askov Hallen – fyldt med rytmer og stemning fra de glade 80’ere.

Vi starter med forfest og HAPPY HOUR i baren fra kl. 16:30 – 18:00 og selveste Tom Donovan lægger vejen forbi.

Herefter fortsætter vi med et brag af et show leveret af ’80’erne Lever’. Med et solidt og velspillende orkester, bestående af musikere fra den øverste liga i det danske musikmiljø og med den karismatiske Silje Holtan i front, er der lagt i kakkelovnen til en aften i 80’ernes tegn med fest, farver, power og masser af luftguitar. Bandet spiller med en nerve og spilleglæde, som smitter af på publikum, og garanterer alle en fed og uforglemmelig aften. Så på med benvarmerne, den blå øjenskygge og det tynde læderslips – kom og syng med på hits som bl.a. Girls Just Wanna Have Fun, Heaven Is A Place On Earth og I Wanna Dance With Somebody og Material Girl når 80’ERNE LEVER går på scenen…

Aftenen fortsætter med den altid glade og super dygtige Michael Hausted. Han sørger for at spille alle de gode syng med sange og kæmpe hits, vi husker fra dengang.

Vores DJ sørger desuden for fede rytmer i pauserne…

Tag venner, naboer, kollegaer el.lign. med til en festlig aften med rig mulighed for at få slidt danseskoene og bevæget hofterne til de fedeste 80’er rytmer! Vi ses!

Jubilæumsfest i Askov
Bliv sponsor til jubilæumsfest